Odabrane najbolje ženske poduzetničke ideje u turizmu u Jajcu 2019. godine
JU „Agencija za kulturno-povijesnu i prirodnu baštinu i razvoj turističkih potencijala grada Jajca“, u okviru projekta „Podsticajno okruženje za socijalno poduzetništvo i turizam za žene u BiH“ kojega vodi Kulturno izobraževalno društvo PiNA iz Slovenije, a financira Ministarstvo za vanjske poslove Republike Slovenije, program Međunarodna razvojna saradnja Slovenije, provela je Natječaj za izbor najbolje ženske poduzetničke ideje u turizmu, u Jajcu 2019. godine.
Na adresu Turističkog info centra Jajce pristiglo je ukupno pet prijava sa zanimljivim idejama. Na osnovu kriterija kao što su originalnost ideje, uticaj na poboljšanje i obogaćivanje turističke ponude Jajca, potencijal primjene i razvoja, kompetencije aplikanata i opšti utisak o aplikantima i poduzetničkoj ideji, Komisija imenovana od strane JU Agencije Jajce odabrala je dvije ideje.
Nagradu u iznosu od 500 KM (petsto konvertibilnih maraka), dizajn i štampanje promotivnog materijala i promociju na web stranici Agencije dobit će Esma Zjajo za „Gourmet gift box“ (gurmanska poklon kutija) i Marina Saraf za Malu školu bosančice.
Proglašenje pobjenika i ugovori sa dobitnicama nagrada će biti potpisani na dan Sajma turizma i eko proizvoda STEP Jajce 2019. odnosno 12.10.2019.godine u 15 sati.
Partneri projekta: Centar za edukaciju mladih Travnik (BiH), JU Agencija za kulturno-povijesnu i prirodnu baštinu i razvoj turističkih potencijala grada Jajca (BiH), Zavičajni muzej Travnik (BiH), Udruženje poslovnih žena u Bosni i Hercegovini (BiH), Udruženje za promociju i razvoj kreativnog izražavanja “Kreativni svijet!” Travnik (BiH), Udruženje žena “Viktorija 99” Jajce (BiH), Asocijacija mladih Vinac Jajce (BiH), i Kulturno izobraževalno društvo PiNA (SI).