Top destinacija u ŽSB je kraljevski grad Jajce s najvećim brojem ostvarenih dolazaka

Ljetna turistička sezona na području Županije Središnja Bosna (ŽSB) je dobra, ocijenio je Miroslav Matošević, direktor Turističke zajednice ŽSB, ustvrdivši kako je ove godine posebno uspješan sportski turizam.

“Moram reći da je šesti mjesec bio nešto slabiji, ali podaci iz sedmog i osmog su jako optimistični”, napomenuo je.

Četiri destinacije se, dodaje, izdvajaju po uspješnosti.

“Top destinacija u ŽSB je kraljevski grad Jajce s najvećim brojem ostvarenih dolazaka. Po običaju najviše noćenja je u Fojnici s obzirom na karakteristike tamošnjeg turizma, Travnik je po noćenju i broju dolazaka na drugom mjestu, dok Vitez iz godine u godinu raste i po dolascima i po smještaju”, kazao je Matošević.

Po njegovim riječima, posebno uspješan vid turizma ove je godine sportski turizam.

“Posebno bih naglasio novi segment, sportski turizam na Vlašiću, odnosno pripreme sportaša. Velika većina kapaciteta na Vlašiću u lipnju i srpnju bila je popunjena ovom vrstom gostiju”, naglašava direktor Turističke zajednice KSB.

 

(Dnevnik.ba | Foto: Jajce Online)

READ MORE

Festival “Desant na Jajce” priredio posjetiocima tri dana vrhunske zabave u Jajcu

Nekoliko hiljada posjetilaca iz cijele Bosne i Hercegovine, ali i drugih zemalja, proteklog vikenda uživalo je u bogatom muzičkom programu u sklopu trećeg po redu festivala Desant na Jajce.

Festival je otvorio koncert energičnog benda Dubioza kolektiv u petak, kada je veliki broj njihovih fanova uživao u hitovima koji su se redali jedan za drugim u prelijepom ambijentu pored Plivskog vodopada. Tako su svi u glas pjevali sa njima čuvene “Kažu”, “Himna generacije”, “Blam, blam”, “Može li”, “Rijaliti”, “Volio bih” i brojne druge pjesme. Bio je ovo njihov prvi nastup u Jajcu, a kako su istakli, posebno im je drago što je taj nastup organizovan upravo kod vodopada.

Drugi dan Festivala ponudio je muziku i za one koji vole sevdah, ali i za one koji uživaju u nešto bržem ritmu. Dan je počeo muzikom koju je puštao DJ Zlijay u parku pored vodopada, a čak ni kiša koja je navečer padala, nije pokvarila atmosferu i raspoloženje. Tako se koncert vrhunskog interpretatora sevdaha Damira Imamovića premjestio s prvobitne lokacije (pored Katakombi na Tvrđavi) u Muzej Drugog zasjedanja AVNOJ-a. Sala u Muzeju imala je, kako je i sam Damir istakao, savršenu akustiku, što je koncert učinilo još ljepšim događajem, a svi prisutni složili su se da je to bila noć puna emocija, ali i smijeha i zabave.

Zabava se istu noć nastavila na glavnom stejdžu pored vodopada, gdje su prisutne zabavljali bh. dvojac After Affair, nakon kojih je atmosferu dodatno zagrijao jedan od najpoznatijih turskih DJ-eva Burak Yeter. Zabava uz Yetera potrajala je do ranih jutarnjih sati.

Nedjelja je bila dan za Bingo Sunday All Day, kada su svi koji su došli u park kod Plivskog vodopada imali priliku da uživaju u muzici koju su za njih spremili DJ Soul i Indigo, ali i u besplatnom roštilju koji je organizovan uz pokroviteljstvo kompanije Bingo.

“Ovogodišnji Desant na Jajce bio je zaista vrhunski i drago mi je da smo i ovaj put uspjeli da ponudimo za svakoga ponešto. Tako smo mogli slušati od sevdaha, do housea i miksa različih žanrova koji izvodi Dubioza kolektiv. Svi ljubitelji filma imali su priliku da u Domu AVNOJ-a pogledaju neki od filmova sa ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala. Potrudili smo se zaista da imamo bogat program, a povratne informacije posjetilaca kažu nam da smo napravili dobar posao”, poručio je Nedim Lipa, direktor Inicijative Odmori u BiH, koja je, uz JU Agenciju za kulturno-povijesnu i prirodnu baštinu i razvoj turističkih potencijala grada Jajca, i organizator Festivala.

Podršku Festivalu dali su i Općina Jajce i općinski načelnik Edin Hozan, Vlada Srednjobosanskog kantona, Ministarstvo obrazovanja i nauke Federacije BiH i Delegacija Evropske unije u BiH.

Sponzori Festivala bili su Tuborg, Jaegermeister, BH Telecom, Jack Daniel’s, voda Sara i Bingo.

 

(Vijest: Avaz.ba / Foto: JU “Agencija Jajce”)

READ MORE

Uspješno završeni 7. međunarodni skokovi s vodopada u Jajcu

Sa vodopada u Jajcu 13.8.2022. godine održani su 7. po redu međunarodni skokovi na kojim je pobijedio Dino Bajrić iz Sarajeva.

Uprkos kiši na ovogodišnjim skokovima u Jajcu okupilo se nekoliko stotina posjetilaca koji su ispratili skokove 12 skakača iz Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Srbije, a osim takmičenja održani su i revijalni skokovi koji su zabavili prisutne posjetioce.

Prisutnima u Jajcu obratili su se direktor JU “Agencija Jajce” Anto Brtan i načelnik općine Edin Hozan.

“Hvala vam što ste došli uprkos vremenskim neprilikama i hvala skakačima koji su se ipak odlučili takmičiti. Uživajte i nadam se da će i ovi skokovi biti napeti kao i prošle godine kada smo imali treću seriju skokova”, kazao je Brtan.

Hozan je kazao da im je zadovoljstvo vidjeti domaće posjetioce i turiste koji daju veličinu Općini Jajce i skokovima.

“Posebno se zahvaljujem direktoru Brtanu i saradnicima koji su dali sve od sebe da organizacija bude na visokom nivou i svima koji su stali iza ovog projekta”, izjavio je Hozan.

Skakači u Jajcu takmičili su se u stilu “lasta”, a takmičenje je otvorio Danko Dangubić. Nakon prve serije skokova Evlad Krnić i Dino Bajrić su imali po 29,5 poena, dok je u drugoj seriji Bajrić briljirao sa pet desetki i time osigurao pobjedu, a Krnić sa pet ocjena od 9,5.

U revijalnom dijelu sa skakaonice jednog od najljepših vodopada u Evropi skakali su: Vladan Popović, Sanel Duvnjak, Senad Durdžić i Sanjin Zejnilagić koji je odnio pobjedu u ovoj kategoriji.

(Vijest: Klix.ba)
(Foto: JU “Agencija Jajce”)

READ MORE

Javni oglas za izbor i imenovanje direktora Javne ustanove „Agencija za kulturno-povijesnu i prirodnu baštinu i razvoj turističkih potencijala grada Jajca“

JAVNA USTANOVA
„Agencija za kulturno-povijesnu i prirodnu baštinu i razvoj turističkih potencijala grada Jajca“

temeljem članka 33. Statuta Javne ustanove, broj: 01.2-04-41/22, od dana 3.3.2022. godine, te Odluke Upravnog odbora Javne ustanove, broj: 01.2-04-226/22, od 4.8.2022. godine, objavljuje

JAVNI OGLAS
za izbor i imenovanje direktora Javne ustanove „Agencija za kulturno-povijesnu i prirodnu baštinu i razvoj turističkih potencijala grada Jajca“

I.
Raspisuje se javni oglas za izbor i imenovanje direktora Javne ustanove „Agencija za kulturno-povijesnu i prirodnu baštinu i razvoj turističkih potencijala grada Jajca“, Jajce – na mandatni period od četiri /4/ godine.

II.
Za prijem u radni odnos kandidati moraju ispunjavati sljedeće opće uvjete: da ima navršenih 18 godina života, da je državljanin BiH, da protiv kandidata nije pokrenut kazneni postupak, odnosno da nije osuđivan za kazneno djelo koje po zakonu predstavlja smetnju za zasnivanje radnog odnosa u Javnoj ustanovi, da je fizički i psihički sposoban za obavljanje poslova radnog mjesta koje se oglašava.

III.
Za direktora Javne ustanove može biti imenovana osoba koja, pored općih uvjeta ispunjava i uvjete propisane člankom 42. Statuta Javne ustanove, i to:
– da ima stečenu diplomu visokog obrazovanja društvenog smjera odnosno druge obrazovne ili akademske kvalifikacije najmanje VII stupanj stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje Bolonjskog sustava drugog ili trećeg ciklusa studiranja, i najmanje 5 (pet) godina radnog iskustva u struci,
– da posjeduje izražene organizacijske sposobnosti, odgovornost, vještine pregovaranja, sposobnost rada u stresnim situacijama, kreativnost,
– poznavanje rada na računalu,
– poznavanje engleskog jezika,
– kandidat je dužan ponuditi program rada za narednih 12 mjeseci.

IV.

Uz vlastoručno potpisanu prijavu koja treba sadržavati kratki životopis i osobne podatke (adresa stanjovanja, e-mail adresa i kontkat telefon), kandidati trebaju dostaviti originale ili ovjerene kopije sljedećih dokumenata:

– diplomu o stečenoj stručnoj spremi traženoj ovim oglasom;
– uvjerenje o državljanstvu (ne starije od 6 mjeseci);
– uvjerenje o nekažnjavanju (ne starije od 3 mjeseca);
– dokaz o radnom iskustvu u struci (radnim iskustvom u smislu ovog članka smatra se iskustvo koje je zaposlenik stekao na radu poslije stjecanja stručne spreme koja je uvjet za imenovanje direktora);
– dokaz o poznavanju engleskog jezika;
– dokaz o poznavanju rada na računaru;
– izjavu da nije otpušten iz državne službe u institucijama BiH, odnosno entiteta kao rezultat disciplinske mjere (ovjerena kod nadležnog organa).
Obavijest o objavljenom javnom oglasu bit će objavljena u dnevnim novinama, a integrali tekst javnog oglasa bit će dostupan na mrežnim stranicama Javne ustanove i Službe za zapošljavanje KSB/SBK.

Rok za podnošenje prijava je 15 dana od dana objavljivanja.

Prijave na javni oglas s traženom dokumentacijom dostaviti osobno ili putem pošte preporučeno na adresu: JU „Agencija za kulturno-povijesnu i prirodnu baštinu i razvoj turističkih potencijala grada Jajca“, ulica Sv. Luke 15, 70101 Jajce, s naznakom: „PRIJAVA NA JAVNI OGLAS ZA IZBOR I IMENOVANJE DIREKTORA JU „AGENCIJA ZA KULTURNO-POVIJESNU I PRIRODNU BAŠTINU I RAZVOJ TURISTIČKIH POTENCIJALA GRADA JAJCA“ – NE OTVARATI“

Nepotpune i neblagovremene prijave se neće uzimati u razmatranje.
Javna ustanova nije obvezna kandidatima vraćati dokumentaciju prispjelu na oglas.

READ MORE

Koncert Harisa Džinovića nakon Skokova sa Vodopada

Legendarni pjevač nastupa u Jajcu

Koncert Harisa Džinovića nakon Skokova sa Vodopada

Haris Džinović će u subotu, 13. avgusta 2022. nastupiti u Jajcu.

Koncert ovog legendarnog izvođača folk muzike desit će se po okončanju atraktivnog takmičenja 7. međunarodni skokovi sa Vodopada, koje u Jajce svake godine privuče na hiljade gledatelja.

Upravo će plato ispod Plivskog vodopada, mjesto koje svojom ljepotom oduzima dah, i biti prostor na kojem će 13. avgusta od 21 sat nastupiti Džinović, koji ne samo da važi za pjevača koji ima fantastične vokalne sposobnosti, nego je i plodonosan autor i tvorac brojnih hitova.

„I tebe sam sit kafano“, „Dajte vina hoću lom“, „Sjećaš li se one noći“, „Kako mi nedostaješ“, „Ostariću neću znati“ „Muštuluk“, „Jesul’ dunje procvale“, „Pariške kapije“, „Da si me bogdo voljela“, „Čekaj me“… samo su neki od neprolaznih hitova Harisa Džinovića.

Koncert Harisa Džinovića u Jajcu dio je kampanje “Doživi ljeto u Jajcu 2022.”, koja ima za cilj obogatiti kulturno-turističku ponudu Jajca i učiniti je atraktivnijom kako za građane Jajca i okolnih gradova, tako i za brojne posjetitelje koji Jajce posjećuju u ljetnom periodu.

Ulaznice za koncert Harisa Džinovića, koji će u subotu 13. avgusta od 21 sat biti održan na platou ispod Vodopada u Jajcu, koštaju 20 KM i mogu se kupiti u Info centru Agencije Jajce i Hotelu Tourist 98 u Jajcu, kao i putem sistema Kupikartu.ba

(link: https://www.kupikartu.ba/karte/event/5544/haris-dinovi)

READ MORE

Kalendar događaja – „Doživi ljeto u Jajcu 2022.“

Poslije uspješno organiziranih kulturnih događaja, Jamie Jones at Pliva Waterfalls in Jajce i Prvog međunarodnog MoonJune Music Festivala, JU „Agencija Jajce” kroz kampanju „Doživi ljeto u Jajcu 2022.” donosi niz novih i uzbudljivih koncerata i drugih kulturnih događaja koji će obogatiti ovogodišnju turističku ponudu kraljevskoga grada Jajca.

U suradnji s našim partnerima, želimo da Jajce ove sezone bude centar kulturnih događanja koji će privući posjetitelje iz cijele Bosne i Hercegovine i inozemstva.

DOŽIVITE S NAMA NEZABORAVNO LJETO U JAJCU!

READ MORE

Jako nevrijeme oštetilo Staru osnovnu školu – Etno zbirku

Jako nevrijeme praćeno intenzivnim kišnim padalinama koje je pogodilo područje Jajca ostavilo je iza sebe značajna oštećenja na Staroj osnovnoj školi koja je u sastavu Nacionalnog spomenika „Graditeljska cjelina – Zgrada financija (Niža stručna škola), Stara osnovna škola (Niža muzička/glazbena škola) i Saračeva kuca (Šarenica)“. Ovaj objekt se danas koristi kao Etnološka zbirka i sjedište JU „Agencija za kulturno povijesnu i prirodnu baštinu i razvoj turističkih potencijala grada Jajca“

READ MORE

Zatvoren prvi međunarodni MoonJune festival u Jajcu

U okviru promotivne kampanje „Doživi ljeto u Jajcu 2022“ JU “Agencija Jajce” je u suradnji sa MoonJune records od 24. do 26.6. održala jedinstven kulturno glazbeni spektakl u Jajcu. Prvi festival MoonJune je okupio izvođače jazz glazbe sa 4 kontinenta, u jedinstvenim ambijentima Vodopada i grada Jajca, muzeja pod otvorenim nebom izvođači su oduševljavali publiku iz večeri u večer. MoonJune je festival improvizirane glazbe, koja dosta ovisi o samom ambijentu u kojem nastaje. Stoga je glazba kreirana u Jajcu jedinstvena. Festival je podržala Općina Jajce, a naredni je već najavljen da će se održati u Toledu u Španiji.

Izvještaj o festivalu napravila je Al Jazeera Balkans:

READ MORE

JU “Agencija Jajce” predstavila novi turistički vizualni identitet Jajca

JU “Agencija Jajce” posljednjih godina kontinuirano radi na promociji kulturno-povijesne i prirodne baštine Jajca i razvoju turizma, kako bi doprinijela povećanju lokalne turističke ponude i broja turističkih dolazaka u Jajce. U tom pravcu „Agencija“ je izradila i novi turistički vizualni identitet te osmislila cjelokupni identitet brenda, koji bi Jajce trebao dodatno pozicionirati na turističkoj karti Bosne i Hercegovine s međunarodnom prepoznatljivošću. Novi turistički vizualni identitet, inspiriran je ključnim prednostima i asocijacijama Jajca, rijekama, planinama te jedinstvenim geografskim vrijednostima.

Logo predstavlja Jajce kao turističku destinaciju. Ime destinacije “Jajce” napisano je iznad zelene linije koja predstavlja brdovita predjela prekrivena bogatom vegetacijom, odnosno geografski položaj i klimu u kojem se ovo mjesto nalazi. Iznad malog slova “j” kao kvaka prikazano je sunce koje simbolizira primarnu ljetnu turističku sezonu. S desne strane u obliku pokazivača lokacije na mapi nalazi se ikona plave boje koja simbolizira bogato područje vode po kojem je ovo mjesto poznato. Također u ikoni je prikazan i veličanstveni vodopad, prepoznatljivi simbol Jajca.

Uz logotip predstavljamo i slogan “Stvori uspomene” koji nosi emocionalnu vrijednost – poruku, i koji također poziva na akciju.

Prateći razvoj brenda, u izradi je i nova višejezična web stranica koja će svojim posjetiteljima dati najvažnije turističke informacije.

S obzirom na to da JU “Agencija Jajce” na svojim društvenim mrežama bilježi veliki broj pratitelja, profili ove ustanove će se preimenovati u naziv novog brenda “Visit Jajce”

Visual ovog brenda će biti na raspolaganju svim putničkim i turističkim agencijama kao i web portalima i drugim medijima.

S novim vizualnim identitetom turizam Jajca dobiti će veću i bolju prepoznatljivost, te će predstavljati turističku ponudu Jajca kroz aktivnosti, promotivne materijale te sve oblike promocije.

JU “Agencija Jajce” upravlja ovim brendom i radit će i dalje na njegovom razvijanju i promociji.

Knjigu standarda izradila je JU “Agencija Jajce” u saradnji sa USAID-om.

READ MORE
CroatiaBosniaEnglishGermanDutchTurkeySaudi ArabiaItalyPoland